A gravitáció hűtlen szerető

 2009.11.27. 03:00

Gondoltál arra, hogy az a hang nem a lelkiismereted, hogy az őrült szól hozzád?

20perce utáltam mindent, mindent ami körbe vett, mindent ami én vagyok. Mindenegyes leírt szót. Utáltam a délutánom is, mindent csak ezt nem akartam. Mint hű szerető végig kisért egésznap, megérintett de nem... Csak fájt. Féltem, hogy elszakadt a szál. 1200 másodperce...

Ami én vagyok, voltam csak. Ott voltam fent minden ismerősöm onnan idéz, abból a korszakból, talán én voltam talán futottam talán jól éreztem magam.

Egyszerű bolond, még őrült sem....

Valahol a szivárvány alatt. OTT! Ott volt az utolsó őszinte...

1 éve már... emlék sem maradtál csak jelen lettél...

Mennyire intenzív? Délután értettem meg... Ne haragudj.

Voltam fent... a gravitáció hűtlen szerető.

A bejegyzés trackback címe:

https://lookatmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr51555529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása