Állok és várok a vonalon

 2009.05.18. 02:09

3:59.... 6óra múlva elkezdek tanulni és ezzel hivatalosan is elkezdődik a vizsgaidőszak... hurrá, legbelül örülök neki hisz ez azt is jelenti, hogy nem soká vége... várakozok... talán ez jellemzi legjobban az elmúlt két hetet, nem kívánok semmit alakítani magam körül részt veszek az eseményekben, de nem próbálom máskép alakítani a végét... Mi a meglepő? Jól esik, úgy esik jól, hogy mindig szeretem a saját kezembe tartani a dolgokat bele avatkozni a menetébe. Csak azon gondolkozom, hogy ha nem számomra alakulnak kedvezően az események akkor is így gondolnám. Talán nem. Ma mielőtt haza jöttem kilépve egy kapun pajkos érzés fogott el... kedvem lett volna csak úgy futni egyet, de megálltam, hogy gyermekénem ennyire a felszínre törjön csak kitárt karokkal álltam és hallgattam a békák brekegését... jól esett ez az egész este, valahogy minden a helyén volt... holnaptól meg tanulás... sorstársak mindjárt vége ;) 32/10 kredit már meg van :p :D haladás... mindenkinek minden jót s vigyázzatok magatokra..... mosoly... ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://lookatmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr61127871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása