Többet érdemelsz....

 2009.03.22. 14:25

 Effie, Julia..... Spyke Spiegel.... Spacecowboy...Többet érdemelsz....Elvis él.... :D.

Széttárt karokkal mosollyal és napfénnyel az arcomon

 Ey de rég irogattam ide, életemben történő minőségi változások elvették minden időmet és talán még ez a bejegyzés sem érett meg teljesen, de mostmár írnom kell:D.

Mit is mondhatnék??? Próbáld meg letörölni az arcomról ezt a mosolyt. Ha megpróbáltad hát köszönöm. Köszönöm mindenkinek. Nem gondoltam volna, hogy ilyen magasságokat elfogok érni, nem gondoltam volna, hogy én is lehetek ITT. Hol?? Valahol a világ tetején.. és ahogy lenézek megnyugvással tölt el ez az egész... Akkor egy kis személyes :) köszönöm a gyönyörű péntek estét ;). ÉSSSSSSSSSS.... 1,2,3 :D Tegnap este.... bekerül a nagykönyvbe, mindenkinek örültem aki ott volt :):):):) k*rva jó volt :D. Valakinek külön hálás vagyok, hogy eljött szerintem ő is tudja ki az ;) :p A megmentőmről beszéltem. Mindenkinek szép napot :):):):):):):) Süt a nap.....

A bejegyzés trackback címe:

https://lookatmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr581018069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása