Reset 2.0

 2009.02.11. 18:22

2 Nyugtatóval 6óra alvást sikerült produkálni (bravó faszfej megérte). Józanul próbálok végig tekinteni azokon a dolgokon amik megmaradtak. Végig nézek a szobámon és minden ugyan olyan mint tegnap csak néhány kép hiányzik... Mintha nem is lettek volna, az emlékeket zárolom... Állok, azt mondhatom, hogy megtettem mindent még azt is megpróbáltam amit nem tudtam... akkor is amikor sírni nem volt erőm... Mosolyt erőltettem az arcomra csak, hogy jobb legyen nektek. Megtettem mindent még akkor is amikor nem látáttok. Most mégis itt állok egyedül letépett szárnyakkal és arra kértek repüljek... Repülni már nem tudok, de KIBASZOTT KURVA ÉLETBE AKKOR IS MEGÉRTE EZ AZ EGÉSZ. A mosoly ajándék, a hitt, hogy jól érzitek magatokat, megérte. Sajnálom, hogy nem tudtam ennél többet tenni, nem gondoltam hogy ezen a téren vannak korlátaim, de mégis. Megérte, bár könnyes a szemem és iszonyatosan fáj de megérte. Isten látja lelkem maradnék ha tudnék. Az életemet adnám ezért az egészért, de ez nem az jelenti, hogy eltudom viselni fájdalmait... már nem... Inkább lerázom magamról, de megérte... Ilyen tiszta szerelmet sose éreztem még, de már nem hiányzik.

A bejegyzés trackback címe:

https://lookatmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr13937405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picilany 2009.02.19. 20:34:26

Tudom, nagy közhely lesz, amit írni fogok, de hidd el... el fog múlni:)
Adj magadnak hitet:) és higgy abban, hogy el fog égni benned.

Mike007 · http://lookatmylife.blog.hu 2009.02.19. 22:05:08

bár rohannom kellene, de muszáj reagálnom. Jól érzem magam, nem kell elégnie :)... Sőt kurva jól érzem magam :D és minden jó ahogy van, mostmár nem fáj és valahol ez az egész dolog szép :):):)

picilany 2009.02.20. 23:32:02

akkor már elégett:)

Mike007 · http://lookatmylife.blog.hu 2009.02.21. 21:14:32

hmmm... bölcsen szeretni más mint várni, hogy elégjen... ha majd égnie kell elég... de addig is bölcs leszek :) és imádok élni :D minden cseppjét akarom újra meg újra :) azt is ami örömet okoz és azt is ami fáj :) az élet szép, már nem értem, hogy tudtam elfelejteni.. :) köszönöm mindenkinek
süti beállítások módosítása