Mindjárt végeeee...

 2009.02.04. 22:22

Hm.... az a jó abban ha az ember jogot tanul, hogy, hogy egy vizsgaidőszak meghosszabítja az életet. Legalábbis az elmúlt két hónapot végtelenül hosszúnak éreztem... a legjobb az egészben, hogy ismerőseim nagy része már kivégezte a vizsgaidőszakot... és nem tegnap valaki már hetek óta... Holnap lesz egy kemény vizsgám.... meg holnap után egy komolytalan. A felkészülésemet is komolytalannak gondolom :D... nem baj mostmár így is úgy is vége lesz... Mindenesetre a közigazgatás szótól már hányigerem van szerintem többször olvastam ezt szót az elmúlt két napban mint ahányszor egy átlag ember életében kimondja. Holnap egy kicsit kizmozdulok vizsga után csinálok valamit, muszáj lesz. Pénteken meg szépen csendben lezárom a vizsgaidőszakot. VÉGRE! Régen vártam valamit ennyire mint ennek a végét... Aztán újra belecsöppenek az életembe egy pár dologgal tartozom magamnak és másoknak is. Kár, hogy nem vagyok szemüveges akkor tudnék abba hinni, hogy szemüveggel van baj amit le lehet venni. Elindultam a felfelé vezető úton de csak lassan megfontoltan, bár nem így kezdek elején próbáltam rohanni, aminek majdnem egy kurva nagy pofára esés lett a vége. Vissza térve a szemüvegre, szóval egyelőre nem látom örömöt nem látom miért szerettem élni csak keressem és próbálom megtalálni. Őszintén megvallom ezen időszak után nem vártam csodát, hogy majd egyből helyre áll minden, de már történhetne valami igazi minőségi változás legbelül... jó lenne már úgy kelni, hogy van is kedvem a naphoz.. Nah mindegy remélem a vizsgaidőszak vége és az ezzel járó teher mentesség jó hatással lesz a minden napjaimra és legalább lesz egy kis időm magamra is meg persze másokra... elvagyok maradva egy két dologgal.... Napsütést akarok legalább 20 fokot aki képes beállitani ezt az időjárást kérem jelentkezzen.  Utazásra is hajlandó vagyok csak nincs kedvem egyedül :D

A bejegyzés trackback címe:

https://lookatmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr79923353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása