Adj hitet!

 2009.02.14. 16:12

Ákos azonos méltán híres száma adta az ihletet erre a bejegyzésre. Adj hitet... sokszor elképzelni sem tudjuk milyen nehéz ezt más számára megadni főleg nehéz időkben. Magunk számára megtalálni a hitet meg még nehezebb amikor az az érzésünk támadt, hogy mindenünk elveszett. A kulcsa az egésznek a szeretet... Szeretettel minden megoldható aki nem látja ezt azt sajnálom... vagy irigylem??? Amiért ő még sosem volt olyan helyzetben, hogy belássa ezt... Eldönteni ezt most nem tudom, egy biztos én jobban érzem magam, hogy beláttam... Adj hitet! Adj hitet, hogy hinni tudjak ebben és így tudjam csinálni... Egyedül vagyok mégis boldognak érzem magam, mert tudom, hogy újra képes vagyok adni és nem csak azt várom, hogy nekem adjanak és ez az érzés (bocsánat nem tudom máskép kifejezni) valami kibaszott jó :D. "Legdurvább fegyvered a békülésre való képesség" hmm milyen igaz... Őszintet szeretetet nehéz hárítani nem igazán láttam olyan embert aki hosszú távon erre képes lett volna :)...

A bejegyzés trackback címe:

https://lookatmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr99942958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása