Álom

 2008.11.25. 02:40

Hajnali 2:19 van, minden vágyam hogy aludni tudjak, egyszerűen nem megy, arra gondolok, végülis holnap zh ha onnan nézem hogy kedd van, borzasztó még mindig nem tanultam semmit, és csak egy sms, mindez megnyugtatna, és ezt egy monitornak mondom el, járnak az ujjaim, és érzem, hogy könnyebb, mintha álmodnék, kezd elmúlni a rossz, már látom magam előtt a nap felkeltét, érzem ahogy a nap elmossa könnyeim, de mintha megállt volna az idő, álom lenne????? Amy Mcdonald - this is the life szól, tényleg ez lenne az élet te átkozott kurva...? pedig Amy igazán nem tehet semmiről, mindenesetre most utálom, de valahol talán igaza van, valamiért ezt az egésznek szépnek látom, érzem hogy élek, hogy tudok szeretni, pedig ebbe az utóbbi időben nem voltam biztos.... képes vagyok túl élni ezt is hisz már előttem oly sokan megtették, mindenesetre nem olyan könnyű mint azt gondoltam volna, de ha ez egy álom lenne, akkor most elrepülnék messzire magam mögött hagynám ezt az egészet, suli, család, barátok, ő.... valahol meglelném a békét a világban, és felépíteném az emlékeim várát, hisz ha vissza nézek nem fáj már semmi, mennyivel könnyebb lenne hátra mint előre.... vagy ha az álmomban sem tudnék repülni akkor egy nagyon gyors kocsit szeretnék, száguldani, csak menni a kilométer óra meg csak számol számol számol és nem lenne vége soha.... Maradj című filmel zártam azt estét, valahol közepe felé csatlakoztam be, "...A világ csak illuzió..." talán igaz, egy lepke álmondja az egészet és minden szárnycsapása emberi sorsokat változtatt meg.... de tudod mit lepke? A kurva anyád! Én szembe megyek veled, mert így volt yó nekem mindig, felkeltlek az elcseszett álmodból.... felébredek..... mosolygok semmi sem változott a szoba sötét, Amy még mindig szól... repeat... folyamatosan.... hurrá legalább van kit utálni... gyere édes álom kérlek csak reggelig MARADJ! A nap majd elmossa a könnyeim....... kérlek MARADJ!

A bejegyzés trackback címe:

https://lookatmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr35787073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása