Szerencse játékos

 2010.01.08. 00:08

Ismered a fajtát, aki játékot csinál mindenből? Fogadás, tét, nyeremény, veszteség. kulcsszavak... Akinek az élet minden momentuma egy játék? Én ismertem egyet... EGy olyat aki képes volt mindenét elveszteni, mert a játék élvezete töltötte fel. Nem pénzről van szó... ez a fajta ennél sokkal rosszabb. Én végig néztem, mint egy jó filmet, legalább ezerszer. Láttam, hogy teszi fel a saját szívét a fogadóasztalra miközben mosoly terült el az arcán. Láttam, hogy vergődik a földön amikor semmi sem maradt és láttam, hogy játsza el mások bizalmát percek alatt. Végignéztem csendben ahogy zokogott a padlón. Üresen mindennek háttal. Amikor gyűlölete saját maga felé irányult és bármit megtett volna, hogy vége legyen, bármit. Igen, én láttam magamat egyszer régen....

A bejegyzés trackback címe:

https://lookatmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr681655681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása