Porszem!

 2009.11.20. 04:41

Van egy elmélet amely szerint nem lehet elég mélyre süllyedni. Igazolva! Szerintem mindenki életében előfordul, hogy bekerül egy kisebb porszem a fogaskerekek közé. Olyankor mi van? Hát kedves barátom, kurva nagy káosz :D. Ilyenkor követünk el mindenféle szánalomra méltó dolgokat vagy legalábbis próbálkozunk ezzel. Szinte magam előtt látlak, ahogy rázod a fejed és tested minden porcikája tagad. Helyes kis próbálkozás de engem nem baszol át :). Magas a ló amiről beszélek de a béka segge alatt vagyok, ez legalább mindig is jól ment. Zöld teát szürcsölgetve merengek azon milyen szánalmasan sivár volt az elmúlt 3hónapom. Valami ott nyár végén... ott volt valami. Azóta elcseszett egysíkú életet élek... persze voltak jó dolgok is, mindig vannak, aki ezt nem veszi észre az igazi vesztes. Nem mintha mostanában én győztesnek érezném magam, 9-10 óra alvás délután 3kor felkelve nem igazán érzem, hogy én vagyok az aki elsőként szakítja majd át a szalagot... főleg mert a verseny reggel 9kor indult... pár órácska előny... ennyi csak. Letörve nem vagyok, nem akarok csokis fagyit zabálni de sört vedelni sem. Egyszerűen létezem. Hát nem borzasztó? Tényleg nem vagyok letörve, de nem érzem jól magam... Hol a hiba? Elfelejtettem, hogy kell... De tudod mi a legszebb az egészben? A porszem barátom az-az egy kibaszott porszem, megállt a rendszer.... Hát ég vele :) ez nem fog hiányozni... édes drága porszem.... Viszlát unalmas elbaszott 3hónapom......

A bejegyzés trackback címe:

https://lookatmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr121538597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása