Reset

 2009.02.11. 03:39

Benyomtam a reset gombot... Nem tudom, hogy változott e valami de határozottan hiszek benne. Gyűlölet most már csak ez ég bennem. Hülye voltam, még én próbáltam rendbe hozni... van egy idézet ami ide illik


Ha majd meghalok, akkor fogjátok fel hogy éltem, a hiányom nem hoz vissza, de megértitek mit értem!

Meghalni sok féle képpen lehet főleg valaki számára... Popper Péter mindenesetre jó tanácsokkal látott el. Valamit tud az öreg. Csak egy tanács és a félre értések elkerülése végett mindenkinek ajánlom, hogy jó mélyen nézzen önmagába. Főleg azok akik miatt be kellett nyomnom a reset gombot. Sok embernek tartozom köszönettel most itt lesz az idő törleszteni számukra egy embernek különösen, egész folyamatban ő volt a szikra. Neki külön mondanék köszönetet egyrészt mert ma.... szóval nem is tudom... nehéz ezt szavakba önteni. Talán rávilágított arra, hogy van miért... függetlenül attól, hogy nagyon sok minden kárba veszett... Egy angyal vagy... és nehéz ezt beismerni... de megmentettél!

A bejegyzés trackback címe:

https://lookatmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr99936174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása