Space cowboy

 2008.11.27. 19:56

Igen érzem, új fealdatot kaptam az élettől. Érzem, hogy megtudom csinálni, nem tudom megmagyarázni miért de úgy gondolom valamiért így van jól, így kell lennie, nem értem eddig miért nem láttam. Mostmár látom, új erőt kaptam ahhoz, hogy felálljak, hogy végig csináljam. Jó oldalát nézem, most legalább úgy fogok élni, hogy semmi sem számít, penge élen táncolva. Meddig lesz ez így? Nem tudom és már választ sem akarom megkapni, lehet megrontaná az egész érzést. Csak a csend hegedül, rég voltam ennyire nyugodt, régóta nem kerített hatalmába ez az érzés, érzem, hogy minden helyre fog jönni, addig meg teszem amit tennem kell. Nem leszek egyedül az érzés mindig elkísér majd ez vértez fel az útra ami most vár rám. Az első lépést már meg is tettem, nem tudom pontosan mikor, de nem nézek vissza csak a cél lebeg előttem mint régen, úgy fogok megküzdeni mint régen, megállok majd újra világ a tetején, mert így kell lennie.........

 

" Nyugalom és csend honol a szívemben
Amikor rajtam pihenteted, gyönyörű szemed
Mikor a forró ajkad, csókra nyílik meg
Utat keres testemen, simogató tenyered
Feléleszted mindig szunnyadó lelkemet
Szerelmed tisztasága, felül múl minden képzelet
A világot, csak veled látom egésznek
Érezd, tudd, én is ily tisztán szeretlek! ""

A bejegyzés trackback címe:

https://lookatmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr40791997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása