40+1

 2009.04.30. 01:56

Tanulok... mindennap valamit. Tanulok, változok, megélem. Változok.... talán csak mérföldkövenként. Tanulok Változok, megélem, összetörök. Megélem minden percben ahogy lehet. Összetörök... amennyire csak engedhetem. Csak egy gondolat: Nem lehetne máskép? Összetörök-megélem-változok-tanulok... Talán így helyesebb a képlet.

 

Ákos - Keresd meg a lányt c. száma ihletett erre a kis gondolatra, talán csak én értem, de remélem mindenkinek mond valamit. Utolsó bejegyzésem óta rengeteg dolog történt, pl voltam Ákos koncerten amit meg sem próbálok szavakba foglalni több alkalommal a hideg rázott ki, ajánlom mindenkinek :). Jelen pillanatban egy Zh-ra készülök... már elfogadtam, hogy úgysem tudom ennyi idő alatt megtanulni, idegeskedni meg minek... 'A' fényképeket azóta is néztem egy pár alkalommal, majd szépen a fiókba kerültek, ha ez elmúlt két estére gondolok talán így kellett lennie. Sokat gondolkoztam azon mikor is növünk fel igazán? Szerintem soha, csak változunk....  hmmm talán egy kicsit túlzottan is cikkáznak ma a gondolataim szóval egyelőre zárom a soraim.... "Alig hitted...."

A bejegyzés trackback címe:

https://lookatmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr261094862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása